torsdag 2 augusti 2012

Nätsnubblerier #4: Boktrailrar + Brave

Känns bra att börja med något som inte alls står med i den annars så informativa rubriken, jag känner mig fasligt organiserad idag. Här är i alla fall en mysig boklåt, funnen via The Book Rat.

 

 

Så, nu fortsätter vi. Här får ni tre trevliga och välgjorda boktrailrar för att det inte är något roligt på OS just nu. Den här första har ni säkert redan sett, men det struntar jag i ;) Vill ha!

 

 

Catherynne M Valentes böcker verkar vara hur fina som helst. Riktigt fina trailrar! Hittade även dem via The Book Rat.

 

 

Trycker in en filmtrailer med, för nu har minsann underbara Pixar skapat något som jag såhär i förväg inte kan annat än förälska mig i. De har gjort en film om en skotsk tjej. Med rött hår och blå ögon. Och hon skjuter pilbåge. Jag sitter här och skuttar och dreglar om vartannat. Den är som klippt och skuren efter allt jag älskar! Brave (sv Modig) kommer på bio 31 augusti.

 

 

Och den här vill jag ha på väggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...