fredag 23 november 2012

I hyllorna: W

Vi fortsätter det alfabetiska rotandet i hyllorna med en jakt på bokstaven W. Det gäller alltså att hitta titlar som börjar med en viss bokstav. Häng på, vetja!

_   ___   ___

Ww

böckerpåW

Weird Things Customers Say in Bookshops av Jen Campbell. Detta lät som en trevlig bok, tyckte jag. Och det var det. Recension

Waterland av Graham Swift. Kurslitteratur från Modernism/Postmodernism-kursen jag gick på BTH för en halv evighet sedan. Det här var den enda av kursböckerna som jag faktiskt gillade men jag läste ändå aldrig ut den. Känner att jag borde det, men vette sjutton om det kommer bli av. Jag verkar åtminstone inte vilja göra mig av med den.

Written on the Body av Jeanette Winterson. Åååååårgh!!! <3 <3 <3 Kärleksförklaring

When God Was a Rabbit av Sarah Winman. Boken kom och de allra flesta verkade falla för den men av någon anledning fick jag för mig att jag inte skulle bli så särskilt frälst. Men när jag hittade den på secondhand för 3kr är det klart jag norpade den! Den är tillräckligt fin för att få bo hos mig, även om jag aldrig kommer läsa den (vilket jag nog ändå borde).

 

Kolla gärna in vad jag hittade på Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff, Gg, Hh, Ii, Jj, Kk, Ll, Mm, Nn, Oo, Pp, Qq, Rr, Ss, Tt, Uu och Vv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...