torsdag 13 december 2012

13 december: Lelle-dagen

10I Potatens adventskalender är det dags att öppna trettonde luckan. Trevlig Lucia på er allihop! Kolla här hur långt vi har kommit i kalendern.

Kolla in andra i all ära, men det finns någon som jag tycker lite extra mycket om: Mig själv! Och eftersom jag trots två mellannamn inte har en enda namnsdag har jag adopterat 13 december som min dag. Why? Pga. Lusse Lelle, så klart! För Lelle, det är jag.

Elen Söderberg

Jo, det är okej att tycka om sig själv – det borde ni alla göra! Jantelagen kan ta sig nånstans.

Bunnies and CatsjontarfiskarnaSCAN0046-2spacebuccaneerstenbocken2växthuseffektentaurushöstfärgerkameleontvoff!sven-henrik fishy printSCAN0054Hattifnattar

tomte

Alla bilder hämtade på min dator, så det så! ;)

Jag brukade göra realistiska teckningar av folk och fä (främst fä) och hade utställning 2004 tillsammans med goaste Castleflax ^^ Men sen ritade jag mig less 2005 och började kladda annat istället. I våras återvände jag lite lätt med ett porträtt av Zack, en kompis förra hund. Mycket trevligt, och bra blev det :)

Zack porträtt

Alla bokskogsugglor här på bloggen är också mina alster. De återfinns under taggen i bokskogen.

Så, färdigskrutet för denna gång.

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Visste inte att jag hade en stil - tack! :D

      Radera
  2. Himla bra, Elen! Mer sånt här, tack. :'D

    SvaraRadera
  3. Du är så förbaskat begåvad Elen. Jag är superimponerad! Ska genast klicka in på länken och förkovra mig ännu mer.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...