söndag 9 december 2012

Nytillskott #19 + Snow White

nytt19

Book haul var det här! Jag försöker fortfarande att hålla tillbaka mitt bokhandlande lite, det är ju trots allt julafton snart och med min önskelista i omlopp bland tomtar och troll så vågar jag inte riktigt beställa böcker därifrån. Men i mellandagarna kan det nog hända att en rejäl bokbeställning går iväg. Hohoho ^^

Passade på att visa upp senaste guldkornet, Snow White, när jag ändå satt framför kameran. Grymt fin bok! Något att sätta på era önskelistor, tycker jag :)

Tack till bokbytarna Nelly (Nellons bokblogg) och Man (bokskadad).

6 kommentarer:

  1. Åh låter trevligt med besök på biblioteket. Måste göra ett besök där snart, det var sååå himla länga sedan!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror inte jag lånat något sen hösten 2008, visste inte hur man gjorde längre. Definitivt borde alla besöka sina bibliotek oftare - ett sånt underbart påhitt att låta alla låna böcker gratis borde uppmuntras ^^

      Radera
  2. Men åh, vad mycket mer attraktiv Snow White blev såhär! Och.. nej, jag kan inte släppa det. Går rakt in i önskelistan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra, det var lite meningen :D
      Det gör du rätt i!

      Radera
  3. Åh så avis jag blir på Lou-böckerna ^^ vill läsa mer om henne, mycket söta som sagt ^^

    Lite avis på Snow White blir man ju med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev riktigt glad när jag såg dem på bibblan, det trista är ju att jag måste lämna tillbaka dem...

      Avis borde man bli ;)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...