onsdag 13 maj 2015

Omslagsonsdag #91

Okej, en ursäkt är på sin plats: förlåt att jag är så muppig att jag låter min tidsoptimism gå ut över er. Nästa vecka kommer vi ha ett tema –jag lovar! Och jag tänkte ni kunde få reda på det redan nu, som plåster på såren. Temat nästa vecka är mitt bloggnamn, vilket innebär att vissa kommer klara sig fint och få välja mellan en massa roliga omslag. Det innebär också att jag ska spendera helgen med att leta efter snygga bokomslag med potater på ;) Och som vanligt är det fritt fram att tolka lite som man vill.
   Idag ger jag er några granna nyheter i YA-utgivningen. Tjohej!

Standardintro: Det är inte bara jag. Jag vet att det inte bara är jag. Vi är många boktokar som gillar bokomslag; vi bryr oss om hur våra böcker ser ut och planerar våra inköp efter hur snyggt ett omslag är. Är det helt logiskt? Nä, men det bryr vi oss faktiskt inte om.
   Vill någon vara med så haka på, ni har en vecka på er innan nästa tema så visa nu upp de omslag ni tycker bäst om. Varje onsdag blir det alltså omslagsinlägg på olika teman, ni visar upp så många eller så få böcker som ni vill och ni behöver inte lägga upp inlägget just på onsdagen. Nästa veckas tema smygpresenteras (förhoppningsvis) på Bokpotaten på söndag, uppe till höger.

 

Veckans snyggaste är Catalyst som jag blev helt jäkla kär i. Åååårgh, vad jordigt och snyggt!

Vilket omslag är din favorit?

4 kommentarer:

  1. Några omslag hos mig. http://boklysten.blogspot.se/2015/05/omslagsonsdag-91.html

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. åh jag hade så tänkt skriva ett inlägg den här veckan med omslag relaterade till mitt bloggnamn ! vilket härligt sammanträffande att det är temat nästa vecka ! då sparar jag inlägget tills dess :D

    SvaraRadera
  4. Ojdå, ja det får du nog göra, även om det nog finns en hel del snygga regniga omslag där ute :) ser fram emot ditt inlägg nästa vecka!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...